Interaktyvus Žaidimas „Drugelis“ PK107

  • Nauja
Interaktyvus Žaidimas „Drugelis“ PK107
  • Interaktyvus Žaidimas „Drugelis“ PK107
  • Interaktyvus Žaidimas „Drugelis“ PK107
  • Interaktyvus Žaidimas „Drugelis“ PK107
  • Interaktyvus Žaidimas „Drugelis“ PK107

Interaktyvus žaidimas „Drugelis“ - šiuolaikinei vaikų žaidimų aikštelei

Žaidimo tikslas - kaip galima greičiau užgesinti savo spalvos mygtukus, kurie įsižiebia atsitiktine tvarka visame žaidimo perimetre ir keturiuose aukščio lygiuose.

Žaidimo sistema naudoja 5-24V nuolatinės srovės elektros energiją.

Elektros maitinimui galima komplektuoti saulės ir vėjo atsinaujinančiu energijos šaltiniu.

Interaktyvus Žaidimas „Drugelis“ PK107

Interaktyvus žaidimas „Drugelis“ PK107 - šiuolaikinei vaikų žaidimų aikštelei.

Video žaidimai, internetas, mobilieji telefonai, elektroninės žinutės yra šių laikų vaikų gyvenimo dalis.
Interaktyvus lauko žaidimas apjungia savyje fizinio judrumo, reakcijos lavinimo ir kompiuterinio žaidimo elementus, todėl yra įdomus ir įtraukiantis šiuolaikiniams vaikams, bei leidžia jiems džiaugtis mėgiamais užsiėmimais gryname ore.
Žaidimas tinkamas žaisti ne tik vaikams, bet ir jų tėveliams.

Žaidimo tikslas - kaip galima greičiau užgesinti savo spalvos mygtukus, kurie įsižiebia atsitiktine tvarka visame žaidimo perimetre ir keturiuose aukščio lygiuose.

Žaidimo sistema naudoja 5-24V nuolatinės srovės elektros energiją.

Elektros maitinimui galima komplektuoti saulės ir vėjo atsinaujinančiu energijos šaltiniu. Šiuo atveju vaikų žaidimo aikštelei nereikia atskiro elektros įvado ir ji gali veikti autonomiškai.

Techninės specifikacijos:

Matmenys: 0,6 x 3,6 x 2,7 m
Saugumo zona: 3,6 x 6,6 m
Svoris: 160 kg

Amžiaus grupė nuo 5 metų.

Vienu metu gali žaisti 4-6 vaikai.

Techninės konstrukcijos komponentų specifikacijos:

  • Elektroninis garso-šviesos mygtukas

Mygtukai pagaminti iš tvirto polikarbonato įpurškimo būdu. Sumontuoti tvirtame, lieto aliumino korpuse, ergonomiški, pritaikyti rankos formai.

  • Metalo konstrukcijos

Visos metalinės dalys apdirbtos smėliasrove ir padengtos apsaugai nuo atmosferos poveikio poliesterio sluoksniu milteliniu būdu.
Laikančių vamzdžių, „Drugelio“ viduje, skersmuo 114 mm.

  • Poliesterinė drugelio figūra

Drugelio figūra yra pagaminta iš 4 poliesterio ir stiklo pluošto sluoksnių, itin patvari mechaniniams pažeidimams ir neįsielektrinanti. Atspari bene visoms cheminėms medžiagoms - rūgštims, šarmams, druskoms, chloruotam vandeniui ar pan. Be kenksmingų sveikatai medžiagų.

  • Valdymo skydelis

Valdymo skydelis pagamintas iš aukštos kokybės didelio tankio polietileno (HDPE) su CNC staklėmis frezuotais elementais.

  • Tvirtinimas

Visi varžtai, sriegiai ir veržlės karštai cinkuoti, uždengiami plastikiniais kamšteliais.

Interaktyvių lauko žaidimų scenarijai:

Žaidimo scenarijus pasirenkamas valdymo skydelyje - renkamasi iš  „Žaidimas“ ir „Žaidėjų skaičius“

Scenarijus nr. 1:
  • Šviesos medžiotojai, vienas žaidėjas

Žaidimo tikslas: Išjungti kuo daugiau mygtukų - gauti kuo didesnį taškų skaičių per tam tikrą laikotarpį. Žaidėjų skaičius: 1. Žaidimo trukmė: 60 sekundžių. Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Mygtukai pradeda šviesti atsitiktine tvarka kiekvienas po 2 sekundes. Žaidėjas gauna 1 tašką, jei spėja paspausti mygtuką, kol šis šviečia. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir vietoj jo užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Visą žaidimo laiką dega du atsitiktinai parinkti mygtukai, kuriuos žaidėjas gali išjungti. Žaidimas nesibaigs po 60 sekundžių, jei žaidėjas bent kartą paspaus Bonus (premijos) mygtuką. Įrengti du specialūs mygtukai pradės šviesti kitokiomis spalvomis nei įprasti mygtukai, atsitiktinai, po 3 sekundes, bet kuriuo žaidimo momentu. Vienas tokio mygtuko paspaudimas žaidėjui suteikia papildomas 10 sekundžių žaidimo laiko. Nuo pat žaidimo pradžios ekrane matomas likusio laiko skaičiavimas.

Scenarijus nr. 2:
  • Šviesos medžiotojai, du žaidėjai

Žaidimo tikslas: Išjungti kuo daugiau mygtukų - surinkti kuo daugiau taškų nei varžovas. Žaidėjų skaičius: 2-6 Žaidimo trukmė: 60 sekundžių. Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Kiekvienam žaidėjui, skirtingose pusėse, atsitiktinai šviečia po 2 mygtukus po 2 sekundes, taigi vienu metu yra 4 šviečiantys mygtukai. Kiekvienam žaidėjui priskirta tam tikra spalva. Už išjungtą savo spalvos mygtuką žaidėjas gauna 1 tašką, jei spėja paspausti mygtuką, kol šis šviečia. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir, vietoj jo, užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Žaidimas baigiasi po 60 sekundžių.

Scenarijus nr. 3:
  • Ralis, vienas žaidėjas

Žaidimo tikslas: Kuo greičiau išjungti 50 mygtukų. Žaidėjų skaičius: 1 Baigiamieji taškai: 50 Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Du mygtukai pradeda šviesti atsitiktine tvarka ir šviečia tol, kol žaidėjas juos išjungia paspaudimu. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir vietoj jo užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Viso žaidimo metu šviečia kažkurie du mygtukai. Žaidimas baigiasi, kai žaidėjas paspaudžia iš viso 50 šviečiančių mygtukų. Kai žaidėjas išjungia 10 mygtukų, aktyvuojasi Bonus (premijos) mygtukas. Jis bus aktyvus trap 10 ir 40 mygtuko išjungimo. Premijos mygtukas šviečia atsitiktinai, kita spalva nei visi, po 3 sekundes. Kai žaidėjas išjungia šį mygtuką, visi kiti mygtukai pradėda šviesti ta pačia spalva 3 sekundes ir groja ritminga muzika. Visi, per šias 3 sekundes, paspausti mygtukai yra skaičiuojami, kaip surinkti taškai. Po 3 sekundžių žaidimas grįžta į įprastą rėžimą, lieka du atsitiktinai šviečiantys mygtukai. Žaidimas baigiasi, kai pasiekiama 50 taškų riba.

Scenarijus nr. 4:
  • Ralis,  du žaidėjai

Žaidimo tikslas: Kuo greičiau išjungti 50 mygtukų. Žaidėjų skaičius: 2-6 Baigiamieji taškai: 50 Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Kiekvienam žaidėjui, skirtingose pusėse, skirtingomis spalvomis, atsitiktinai šviečia po 2 mygtukus po 3 sekundes, taigi vienu metu yra 4 šviečiantys mygtukai. Už savo pusėje išjungtą mygtuką žaidėjas gauna 1 tašką, jei spėja paspausti mygtuką, kol šis šviečia. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir vietoj jo, užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Žaidimas baigiasi, kai nors vienas žaidėjas paspaudžia iš viso 50 šviečiančių mygtukų. Kai žaidėjas išjungia 10 mygtukų, aktyvuojasi Bonus (premijos) mygtukas. Jis bus aktyvus trap 10 ir 40 mygtuko išjungimo. Premijos mygtukas šviečia atsitiktinai, kita spalva nei visi, po 3 sekundes. Kai žaidėjas išjungia šį mygtuką, visi kiti mygtukai pradėda šviesti ta pačia spalva 3 sekundes ir groja ritminga muzika. Visi, per šias 3 sekundes, paspausti mygtukai yra skaičiuojami, kaip surinkti taškai. Po 3 sekundžių žaidimas grįžta į įprastą rėžimą, lieka du atsitiktinai šviečiantys mygtukai. Žaidimas baigiasi, kai pasiekiama 50 taškų riba.

Scenarijus nr. 5:
  • Atmintis, vienas žaidėjas

Žaidimo tikslas: Išjungti mygtukus tam tikra seka ir ją atsiminti. Žaidėjų skaičius: 1 Baigiamieji taškai: 25 Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Pirmiausia, užsidega vienas mygtukas (žaidėjo pasirinkta spalva) ir pasigirsta garsas atkreipti dėmesiui. Mygtukas šviečia tol, kol žaidėjas jį išjungia. Išjungus mygtuką, prasideda kitas etapas ir paeiliui, per 0,75 sekundės, pradeda šviesti ir groti 2 mygtukai. Mygtukai šviečia tol, kol žaidėjas išjungia juos eilės tvarka, kuria jie pradėjo šviesti. Tuomet prasideda tolimesnis etapas ir tokiu pat būdu, per 0,75 sekundės, paeiliui užsidega 3 mygtukai. Žaidėjas vėl turi juos išjungti tokia seka, kokia jie pradėjo šviesti. Kiekviename naujame etape prisideda po 1 šviečiantį mygtuką. Jei žaidėjas sugebės pasiekti 20 mygtukų etapą ir jį įvykdys, žaidimas prasidės nuo pradžių ir beužsidegančių mygtukų skaičius didės, pradedant vienu. Žaidimas tęsiasi, kol žaidėjas padaro bent vieną klaidą. Suklydus, žaidimas baigiasi ir skydelyje pasirodo žaidėjo išjungtų mygtukų skaičius ir žaidimo trukmė.

Galioja visiems scenarijams:

Pasibaigus žaidimo laikui, visi mygtukai 10 sekundžių švies tam tikra spalva, muzika pasikeis į sveikinančią žaidėjus. Ekrane bus matomi taškai, kuriuos surinko žaidėjai ir laikas, jei jis aktualus. Po baigiamųjų 10 sekundžių, mygtukai pradės veikti tuščiąja eiga. Jeigu, žaidimo metu, žaidėjas paspaus nešviečiantį mygtuką, garsai pasikeis į pranešančius apie suklydimą. Jeigu žaidimo metu, per 10 sekundžių, žaidėjai nepaspaus nei vieno šviečiančio mygtuko, žaidimas atsinaujins pats ir pradės veikti tuščiąja eiga.

Vardas
El. paštas
Žinutė
Jūsų Laiškas sėkmingai išsiųstas
Įvyko nenumatyta klaida
Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį
Prenumeruokite ir gaukite pačius naujausius pasiūlymus iš pirmų rankų.